Polityka prywatności i RODO

Obowiązek informacyjny na podstawie art. 13 ust.1 i 2 oraz art. 14 RODO
Przetwarzanie danych osobowych w Hotelu Jakub Sobieski w Oławie

Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami w zakresie stosowanych przez nas zasad ochrony Państwa danych osobowych

 Administrator Danych :

HOTEL JAKUB SOBIESKI

PHU Jadrom

     Usługi hotelarsko-gastronomiczne

     Jadwiga Kaczor
     Kontakt: manager@hoteljakubsobieski.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych (IOD): manager@hoteljakubsobieski.pl
Pozyskanie danych osobowych:
Państwa dane osobowe pozyskaliśmy w drodze kontaktu Państwa z nami drogą telefoniczną, mailową, osobiście, poprzez formularz kontaktowy, a także poprzez złożenie rezerwacji online przez naszą stronę lub poprzez portal rezerwacyjny. 

Cel przetwarzania Państwa danych osobowych:
1. W celu realizacji zawartej z nami umowy w formie karty rejestracyjnej/meldunkowej, a w szczególności:

  • wystawienia niezbędnych dokumentów skorzystania z naszych usług (faktury, paragony) oraz dokonywania płatności gotówkowych i bezgotówkowych;
  • obsługi zgłoszeń, które są kierowane do nas drogą telefoniczną, mailową;
  • wykorzystywania przez nas danych kontaktowych w celu związanym ze świadczeniem usług wynikających z zawartej umowy świadczenia usług;
  • obsługi reklamacji i skarg – jeśli zostaną złożone;
  • w celach podatkowych i rachunkowych, gdyż wymagają tego przepisy prawa.
  1. Zgodnie z prawnie usprawiedliwionym celem Administratora:
  • prowadzenia działań marketingu bezpośredniego własnych usług i/lub produktów. W tym celu będziemy analizować wybory zakupowe związane z naszą działalnością, aby oferować usługi jak najlepiej dopasowane do Państwa oczekiwań i preferencji;
  • podtrzymania relacji z klientem;
  • prowadzenia analiz statystycznych;
  • zapewnienia obsługi płatniczej;
  • windykacji należności;
  • archiwizacji danych w celu zapewnienia rozliczalności i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa;
  • gromadzonych przez monitoring hotelowy w celu zapewnienia bezpieczeństwa wszystkim osobom przebywającym na terenie hotelu;
  1. Zgodnie z wyrażoną przez Państwa zgodą:
  • na przetwarzanie danych w celach marketingowych, handlowych, udzielenia odpowiedzi na zapytanie, statystycznych, promocyjnych przy organizowaniu wydarzeń, konkursów itp.;
  • na przetwarzanie danych:

– zapisanych w formularzu kontaktowym;
– usłudze newletter;
– zawartych na karcie rejestracyjnej/meldunkowej;

Podanie danych:
Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, jednak ich nie podanie będzie uniemożliwiało zawarcie umowy oraz skorzystanie z usług oferowanych przez Administratora Danych.
Wymagamy podania następujących danych:

  • dane pobierane na kartach rejestracyjnych/meldunkowych: Imię, nazwisko, seria i numer dowodu tożsamości, a także dane kontaktowe jak numer telefonu i/lub email – do celów związanych z obsługą rezerwacji, a także ilość osób, data pobytu, rodzaj pokoju, zlecenie preferencji lub usług dodatkowych. Jeśli korzystają Państwo z parkingu możecie dodatkowo zostać poproszeni o podanie numeru rejestracyjnego pojazdu; Dane firmowe nazwa i adres podmiotu oraz nr NIP w celu wystawienia faktury. W przypadku pobytu osób poniżej 18 roku życia mogą zostać Państwo poproszeni o podanie danych osoby niepełnoletniej takich jak: imię i nazwisko, narodowość i data urodzenia. Dane takie może nam przekazać wyłącznie osoba dorosła.
  • dane pobierane przy rezerwacji telefonicznej lub e-mail: imię, nazwisko, numer telefonu i/lub adres e-mail, ilość osób, data pobytu, rodzaj pokoju, zlecenie preferencji lub usług dodatkowych;
  • dane pobierane przy rezerwacji online dokonywanej przez naszą stronę www: imię, nazwisko, adres zamieszkania, kraj numer telefonu i adres email oraz dane dotyczące karty płatniczej (imię, nazwisko, rodzaj karty, numer karty i data ważności karty – miesiąc i rok oraz kod zabezpieczający CVV , a także ilość osób, data pobytu, rodzaj pokoju, zlecenie preferencji lub usług dodatkowych;
  • Dane podmiotu (nazwa, adres, numer NIP) jako organizatora, dane osoby do kontaktu ze strony organizatora (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mai), dane opiekuna grupy (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail – w przypadku gdy jest to inna osoba niż do kontaktu ze strony organizatora) oraz imiona i nazwiska uczestników grupy wraz z ich ewentualnym numerem dokumentu w zależności od rodzaju zawartej umowy;
  • dane pobierane przy zleceniu imprezy: imię, nazwisko, seria i numer dowodu tożsamości, dane kontaktowe (numer telefonu, adres e-mail), adres zamieszkania, liczba uczestników imprezy, data wykonania usługi.
  • dane pozyskiwane od stron trzecich: z biur turystycznych, biur podróży, systemów rezerwacji GDS i innych, w których Państwo podaliście swoje dane na potrzeby skorzystania z usługi oferowanej przez nas;


Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania innych niezbędnych danych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych.

Państwa prawa dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Mają Państwo prawo do:

  • dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania;
  • pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania swoich danych ze względu na Państwa szczególną sytuację;
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, gdy Administrator Danych zamierza je przetwarzać w celach marketingowych i/lub handlowych lub wobec przekazywania Państwa danych osobowych innemu Administratorowi Danych;
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego zgodnie z art. 77 i art.79, gdy uznane zostanie, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku;
  • uzyskania wyczerpującej informacji zgodnie z art.15 RODO dotyczącej:

– występowania Państwa danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby; 
– celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;
– stanu, od kiedy przetwarza się Państwa dane w zbiorze; 
– ewentualnym źródle pozyskania danych;
– udostępniania Państwa danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane te są udostępniane;
– planowanego okresu przechowywania danych.

Udostępnianie Państwa danych osobowych:
Państwa dane osobowe możemy udostępnić:

  • podmiotom współpracującym z nami na mocy zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
  • innym podmiotom, dla których Państwo wyrazili nam zgodę;
  • organom publicznym, które działają na odrębnych, nadrzędnych przepisach prawa. 

Przechowywanie danych osobowych:
Przechowujemy Państwa dane osobowe na czas obowiązywania umowy z Państwem, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w zawiązku z wykonywaniem warunków umowy;
  • wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym podatkowych i rachunkowych;
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom;
  • statystycznych i archiwizacyjnych;
  • maksymalnie przez 6 lata od zakończenia wykonania umowy o świadczenie usług. 

Przetwarzać będziemy Państwa dane w celach marketingowych i /lub handlowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Państwa sprzeciwu, wycofania zgody wobec dalszemu przetwarzaniu w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. 

Zgodę można wycofać nieodpłatnie na dwa sposoby zawsze z dopiskiem:

 „Do Administratora Danych”:

  • przesyłając informację pisemną w formie mailowej na wyżej wskazany adres obiektu;
  • przesyłając ją pocztą tradycyjną na adres Administratora Danych wskazany powyżej.

 

W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których mogą Państwo wziąć dobrowolnie udział, będziemy przetwarzać Państwa dane na czas ich trwania i okres rozliczenia wręczenia nagród. W celu rozliczalności, tj. udowodnienia przestrzegania przez nas przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych, będziemy je przechowywać przez okres, w którym jesteśmy zobowiązani do zachowania danych lub dokumentów ich zawierających w celu udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne. 

W zależności od potrzeb niniejsza klauzula informacyjna może być modyfikowana. W związku z tym zalecamy regularnie sprawdzanie jej treści, szczególnie podczas rezerwacji w naszym hotelu.